Aktualnościprzejdź >>
Newsletterprzejdź >>
Blog neoBANKprzejdź >>
Twitter: neoBANK_newsprzejdź >>
|
|
|
|
3D Secure
internetowe płatności kartą

stają się jeszcze bezpieczniejsze
Czym jest 3D Secure?
3D Secure, to dodatkowe zabezpieczenie płatności internetowych dokonywanych za pomocą kart (debetowych lub kredytowych).

Usługa 3D Secure polega na dodatkowym zautoryzowaniu transakcji dokonywanej kartą w sklepach internetowych za pomocą kodu wysyłanego wiadomością SMS na wskazany do tego celu numer telefonu komórkowego. Dzięki temu rozwiązaniu bezpieczeństwo płatności internetowych zostaje znacznie zwiększone.
Jak płacić z 3D Secure?
Najczęściej zadawane pytania
Na jaki numer telefonu wysłany zostanie kod autryzacyjny?

Kod autoryzacyjny wysłany zostanie na numer telefonu zdefiniowany do otrzymywania kodów 3D Secure. Zmiany wskazanego numeru można dokonać za pomocą dedykowanego wniosku elektronicznego dostępnego w Centrum Składania Dyspozycji w nowej bankowości elektronicznej neoBANK24.


Czy sms-y z kodami 3D Secure są płatne?

Nie, otrzymanie kodu potwierdzającego 3D Secure nie wiąże się z ponoszeniem żadnych dodatkowych kosztów.


Jak rozpoznać, że sklep internetowy obsługuje 3D Secure?

Wszystkie sklepy obsługujące usługę 3D Secure oznaczone są symbolami "Verified by VISA".


Czy możliwe jest dokonywanie płatności kartą w sklepach internetowych, które nie obsługują 3D Secure?

Tak, transakcja przebiega w tej sytuacji w sposób tradycyjny.


Czy każda transkacja internetowa będzie wymagała potwierdzenia kodem SMS?

Tak, każda transakcja w sklepach internetowych obsługujących 3D Secure będzie wymagała potwierdzenia kodem SMS.


Czy możliwe jest wyłączenie usługi 3D Secure?

Tak, usługę można wyłączyć w bankowości elekronicznej neoBANK24.


Jak sprawdzić czy usługa 3D Secure jest włączona dla danej karty?

Informacja o tym, czy dana karta ma włączoną usługę 3D Secure znajduje się w bankowości elekronicznej neoBANK24 w zakładce Karty - Bezpieczeństwo. Z tego poziomu możliwe jest również włączenie oraz wyłączenie usługi.


Czy transkacja, która nie została potwierdzona kodem autoryzacyjnym obciąży konto Posiadacza karty?

Do momentu pomyślej autoryzacji operacji dokonywanej kartą nie zostanie ona zaksięgowana na koncie Posiadacza.


Co zrobić w sytuacji, gdy otrzymano kod autoryzacyjny, a nie wykonywano żadnych operacji kartą w internecie?

W tej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z Infolinią neoBANKU pod numerem
618 512 551.


Co zrobić w sytuacji, gdy dokonując płatności w sklepie internetowym, nie otrzymano kodu 3D Secure?

W tej sytuacji należy skontaktować się z Infolinią neoBANKU pod numerem 618 512 551.
Kontakt
infolinia
+48 618 512 551
sms
+48 661 002 211

neoBANK jest nazwą handlową Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego.
Wielkopolski Bank Spółdzielczy jest zrzeszony z SGB-Bankiem S.A. w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej